zondag 8 april 2012

Eerste Paasdag

 

In alle stilte de dag vroeg begonnen. Al weken geleden begonnen met het creëren van een gezellige paassfeer in huis. Dit jaar gekozen voor decoraties in pasteltinten. Nou ja, gekozen ik heb ze gekregen van mijn zus voor mijn verjaardag toen het buiten nog vroor en onze wereld bedekt was met een laag helderwitte sneeuw.

Doe maar een cadeau met kleur stond er op mijn verlanglijstje want ik had al zin in het voorjaar! Zoals jullie zien heeft ze goed geluisterd.
Voor het paasontbijt eerst een nieuwe advertentie ontworpen voor het regionale krantje want dat wordt in deze regio nog altijd goed gelezen. De patronen van Atelier Grethilde http://www.grethilde.nl/ goed bekeken of we alle materialen wel in huis hebben voor we starten met de verkoop. Schattig toch familie Muis met hun babymuisjes. Binnenkort de patronen bij ons te koop. Ja, zelfs de kleine luierspeldjes. Nu een heerlijk Paasontbijt!
Prettige Paasdagen!

1 opmerking:

  1. Ik ben je eerste volger en heb je ook aan mijn lijst toegevoegd.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen