vrijdag 1 juni 2012

Cambreurdag Dongen

We waren dit jaar weer uitgenodigd om workshops te verzorgen tijdens de Spetterende Cambreurdag van het Cambreurcollege in Dongen. Kijk we altijd naar uit want "lesgeven" aan jongeren van verschillende leeftijden is toch een spannend gebeuren. Dat kan ik echt niet, dat wil ik niet, nee die kauwgom blijft in mijn mond, moet ik nou echt tot het einde blijven zitten, moet mijn mobieltje echt op trillen, mijn oordoppen zitten in mijn oren en blijven daar ook. Ja, ga er maar aan staan maar....wij doen het toch ieder jaar want het zijn niet alleen de niet altijd even aardige "puber" uitspraken die wij aanhoren maar ook......wat leuk dat ik mag kiezen, volgend jaar schrijf ik snel ik in voor deze workshop Hip Knutselen, die kleuren passen precies bij mijn kamer, ik maak deze voor mijn moeder omdat ze er altijd voor mij is (ja,ja uitspraak van een jongen!), mijn moeder gelooft niet dat ik dit zelf heb gemaakt, ben mijn  ADHD pilletje vergeten in te nemen maar ga er toch wat van maken hoor! Kijk daar doen wij het nou voor lieve lezers, voor de jeugd van nu die digitaal aan de weg timmeren maar nog naald, draad of hamer in handen hebben gehad. Want dat is toch echt heel duf!
Bedankt Cambreur dat we weer mee mochten doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten