zondag 16 december 2012

Blij en verdrietig

Vorig jaar waren we er helemaal klaar voor......dit zouden de workshops worden voor de gezellige maanden voorafgaand aan Kerstmis. Tijdens een laatste dag van een Winterfair waar wij met veel plezier workshops aan het geven waren kregen wij een vreselijk verdrietig telefoontje. Onze moeder zou niet meer beter worden en 4 december is zij overleden na het stellen van een foute diagnose. Een maand vol van verdriet en ook de tijd daarna was en is er een van proberen te leven met gemis en acceptatie. Verder gaan....voor mijn gezin,  topontwerpster Annet mijn zus, mijn broer, mijn lieve trouwe collega's, nieuwe en trouwe klanten van Huize van Marrosa, activiteitencentrum het D.A.E. in Oosterhout.


Alle materiaal hebben we in dozen gestopt maar een kleine impressie van onze creaties wil ik jullie laten zien gewoon......om ze te delen! Bedankt dat je dit even hebt willen lezen want ja ik weet........wat doen we met (schoon)pa en/of ma met de Kerst? Misschien niets mee doen maar geef een extra zoen of streel een hand of nog beter...zeg iets liefs. Ik zou het graag dit jaar met Kerst allemaal tegelijk willen doen maar helaas het kan niet meer....! Volgend berichtje zal een vrolijk berichtje zijn, zeker weten hoor!

Fijne, gezellige (creatieve) zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten